sobota, 8 lutego 2014

Is there anybody here!?

Tak. 
To ja. 
Żyję i znowu pojawiam się na tej stronie. 
I mam zamiar pisać. 
TAK!
MAM ZAMIAR PISAĆ!
Sama w to nie wierzę i jestem taka szczęśliwa. 
Ale nie Fremionelicious. 
To co mam zamiar pisać niewiele ma wspólnego z tym co pisałam do tej pory. 
Ale mam nadzieję, że mimo tego zajrzycie i przeczytacie moje nowe wypociny. 
Od dzisiaj możecie mnie znaleźć właśnie tu: http://rivendell-high-school.blogspot.com/
Cóż to takiego, zapytacie pewnie. 
A to moja odpowiedź:
Tuż po zakończeniu wojny z Lordem Voldemortem Hogwart przestaje istnieć. W zamkniętej szkole powstaje muzeum upamiętniające całą Historię Czarodziejów. Szkolnictwo zostaje zreformowane. Powstaje wiele szkół podobnych do mugolskich. Dzieci w wieku 11-15 trafiają do Szkół I stopnia, natomiast młodzież w wieku 16-18 uczęszcza do Szkół II Stopnia. Wśród nich znajduje się Rivendell High School będąca jedną z najbardziej renomowanych placówek, położona w jednej z mugolskich uliczek Londynu.
Pierwszy miesiąc w szkole jest dla Odette najważniejszy i najtrudniejszy, od niego zależy cała jej przyszłość. Po miesiącu jej starań nauczyciele mają zdecydować jakie predyspozycje posiada. Zostanie przydzielona do Alchemików, Uzdrowicieli czy Wojowników? Czy jej marzenie by zostać aurorem naprawdę może się spełnić?  
Jak widzicie nie jest to typowe opowiadanie fanfiction o Harrym Potterze, jest ono bardziej moje. Prawie, że autorskie, gdyż odeszłam baardzo od kanonu. Ukazywane przeze mnie miejsca i postaci w większości będą wytworem mojej wyobraźni. Jedynie czasem mogą pojawić się postacie czy miejsca znane z serii o młodym czarodzieju ( jak np. Profesor Longbottom uczący Zielarstwa w Rivendell High School). Ups. Spojler. Wybaczcie nie chciałam XD. 
Cóż nie mam już nic więcej do dodania. 
Pozostaje mi tylko Zaprosić Was do lektury. 
Pozdrawiam, 
Wasza 
Honeyed Girl.


4 komentarze:

  1. A co z tym blogiem? Ej weź nie zostawisz go, prawda? ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkoda :c zaczęłam dopiero teraz czytać i od razu mi sie spodobało, jak na wielbicielkę Fremione przystało XD
    Miałam nadzieje, że to nie bedzie koniec, ale niestety... mam nadzieję, że może jednak jakaś iskierka jeszcze rozpali w tobie chęć pisania, a jak nie to... To bede płakać :< bądź co bądź mialas tu trochę czytelników :p
    Nie wiem czy to przeczytasz, ale jeżeli postanowisz cokolwiek będę naprawdę szczęśliwa jeśli dasz mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 52 yr old Administrative Officer Werner Siney, hailing from Noelville enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Video gaming. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a McLaren M16C. przejsc do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń